Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu


Αναζήτηση θεμάτων ιστολογίου

Συναξάριον


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ κ.κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Ο ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΕΡΝΙΤΣΗΣ κ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ

Χαιρετισμοί προς την Υπεραγία Θεοτόκο

Χαιρετισμοί προς την Υπεραγία Θεοτόκο
Καντε κλικ στην εικόνα της Παναγίας και διαβάστε τους

Ακολουθία της Θείας Μεταλήψεως

Ακολουθία της Θείας Μεταλήψεως
Καντε κλικ στην φωτογραφία και διαβάστε

Η Ακολουθία του Μικρού Αποδείπνου από την Ι.Μ. Ομπλού

Η Ακολουθία του Μικρού Αποδείπνου από την Ι.Μ. Ομπλού
Καντε κλικ στην εικόνα για να δείτε το Video

Συμβουλές πριν από την Εξομολόγηση και τη Θεία Κοινωνία

Συμβουλές πριν από την Εξομολόγηση και τη Θεία Κοινωνία
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Πριν τον Γάμο...

Πριν τον Γάμο...
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Δυο λόγια για τη βάπτιση του παιδιού σας

Δυο λόγια για τη βάπτιση του παιδιού σας
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Πότε και πώς νηστεύομε;

Πότε και πώς νηστεύομε;
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Το σημείο του Σταυρού

Το σημείο του Σταυρού
Καντε κλικ στην φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Blog Archive

Από το Blogger.
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Κυριακή 21 Ιουλίου 2013
Print Friendly Version of this pagePrint Get a PDF version of this webpagePDF

ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΗΣ ΠΑΤΡΩΝ
Μαρίνα Πανένδοξε, των Αθληφόρων το κλέος 
συν Παρθένων τάγμασι και χοροίς Μαρτύρων...

* Συ­γκι­νη­τι­κή υ­πήρ­ξε η προ­σέ­λευ­ση και συμ­με­το­χή με­γά­λου α­ριθ­μού πι­στών που προ­σήλ­θαν τό­σο στον Ε­σπε­ρι­νό, ό­σο  στην Θεί­α Λει­τουρ­γί­α και στην Ιε­ρά Λι­τα­νεί­α

Κα­τά την ε­ορ­τή της Α­γί­ας Παρ­θε­νο­μάρ­τυ­ρος Μα­ρί­νης, ε­ορ­τά­ζει και ο νε­όδ­μη­τος ο­μώ­νυ­μος πε­ρι­καλ­λής Ιε­ρός Να­ός της πό­λε­ώς μας στην συ­νοι­κί­α Μα­κρυ­γιάν­νη. Ο φε­τι­νός ε­ορ­τα­σμός της Α­γί­ας «ση­μα­δεύ­τη­κε» με την α­που­σί­α του Σε­βα­σμιω­τά­του Μη­τρο­πο­λί­του Πα­τρών κ.κ. Χρυ­σο­στό­μου, α­φού ως γνω­στόν συ­νο­δεύ­ει τον Σταυ­ρό του Α­γί­ου Αν­δρέ­ου στη Ρω­σί­α, ό­που έ­χει με­τα­φερ­θεί προς ευ­λο­γί­α και στή­ρι­ξη τον ε­κεί ο­μό­δο­ξων χρι­στια­νών.
Το 2009, με την το­πο­θέ­τη­ση του π. Πα­να­γιώ­του Θω­μά ως ε­φη­μέ­ριου του Να­ού,  ο Γέ­ρο­ντάς του Σε­βα­σμιώ­τα­τος Μη­τρο­πο­λί­της Κα­στο­ρί­ας κ. Σε­ρα­φείμ προ­σέ­φε­ρε προς ευ­λο­γί­α, α­για­σμό και μό­νι­μη το­πο­θέ­τη­ση στον Να­ό τε­μά­χιο Ιε­ρού Λει­ψά­νου της Α­γί­ας Με­γα­λο­μάρ­τυ­ρος Μα­ρί­νης. Τα Ιε­ρά Λεί­ψα­να της Α­γί­ας ευ­ρι­σκό­με­να στο κέ­ντρο του Να­ού, εί­χαν την ευ­λο­γί­α οι συμ­με­τέ­χο­ντες στον δι­ή­με­ρο ε­ορ­τα­σμό να τα προ­σκυ­νή­σουν και να κα­τα­θέ­σουν τις ό­ποιες ελ­πί­δες των και τα αι­τή­μα­τά των.




Την πα­ρα­μο­νή της ε­ορ­τής τε­λέ­σθη­κε Μέ­γας Πα­νη­γυ­ρι­κός Ε­σπε­ρι­νός μετ΄ Αρ­το­κλα­σί­ας με προ­ε­στό τον Ιε­ρο­κή­ρυ­κα της Ι.Μ. Πα­τρών Αρ­χι­μαν­δρί­της π. Χρι­στο­φό­ρο Μυ­τι­λή­νη, ο ο­ποί­ος κή­ρυ­ξε και τον Θεί­ο Λό­γο, ε­νώ συμ­με­τεί­χε πλειά­δα κλη­ρι­κών.

 Η ο­μι­λί­α του π. Χρι­στο­φό­ρου πε­ριεί­χε δύ­ο ε­νό­τη­τες. Στην πρώ­τη έ­γι­νε α­να­φο­ρά στον βί­ο και την πο­λι­τεί­α της τι­μω­μέ­νης Α­γί­ας, με λό­γους δε με­στούς α­να­φέρ­θη­κε στο νό­η­μα και την ση­μα­σί­α της ε­ορ­τής. Η δεύ­τε­ρη α­φο­ρού­σε την σκέ­ψη των «αρ­χό­ντων» μας για την κα­τάρ­γη­ση της Κυ­ρια­κά­τι­κης αρ­γί­ας. Τα ε­πι­χει­ρή­μα­τα του π. Χρι­στο­φό­ρου ή­σαν θε­ο­λο­γι­κά και ά­ρα α­φο­πλι­στι­κά.



 
Το βρά­δυ της πα­ρα­μο­νής τε­λέ­σθη­κε Ιε­ρά Α­γρυ­πνί­α υ­πό του Πρω­το­πρε­σβυ­τέ­ρου π. Α­ντω­νί­ου Ρου­με­λιώ­του ε­φη­μέ­ριου Ιε­ρού Να­ού Γε­νέ­σιο Αγ. Ιω­άν­νου Προ­δρό­μου  Πα­ρα­λί­ας. Με την συμ­με­το­χή του Αρ­χι­μαν­δρί­του π. Παύ­λου Α­μα­να­τιά­δη και άλ­λων κλη­ρι­κών, για πρώ­τη φο­ρά ε­ψά­λη η Α­κο­λου­θί­α των Ε­γκω­μί­ων της Παρ­θε­νο­μάρ­τυ­ρος Μα­ρί­νης.
Στο Ιε­ρό Α­να­λό­γιο ή­σαν η γυ­ναι­κεί­α χο­ρω­δί­α “ΠΑ­ΝΥ­ΜΝΗ­ΤΟΣ” και ο ιε­ρο­ψάλ­της κ. Σπ. Κα­σπί­ρης.
 Α­νή­με­ρα της ε­ορ­τής, τε­λέ­σθη­κε Πα­νη­γυ­ρι­κή Θεί­α Λει­τουρ­γί­α ό­που προ­έ­στη και ο­μί­λη­σε ο Α­δελ­φός της Ιε­ράς Μο­νής Ο­μπλού και προ­ϊ­στά­με­νος του Ιε­ρού Να­ού Α­γί­ας Ει­ρή­νης Ρι­γα­νο­κά­μπου, Αρ­χι­μαν­δρί­της π. Ει­ρη­ναί­ος Σω­τη­ρό­που­λος. Το λοι­πό ιε­ρα­τεί­ο που συλ­λει­τούρ­γη­σε α­πο­τε­λεί­το α­πό τους Πρω­το­πρε­σβυ­τέ­ρους π. Δη­μή­τριο Κο­το­πού­λη (συ­ντα­ξιού­χος), π. Αν­δρέ­α Γε­ωρ­γα­κό­που­λο, τους Πρε­σβυ­τέ­ρους π. Ιω­άν­νη Δρο­σό­που­λο, π. Νι­κό­λα­ο Βγε­νό­που­λο, τους ε­φη­μέ­ριους του Να­ού π. Πα­να­γιώ­τη Θω­μά, π. Γε­ώρ­γιο Τζε­φριό και τους Δια­κό­νους Σε­ρα­φείμ Αρ­γυ­ρό­που­λο και Ιω­σήφ Μή­λια, Α­δελ­φό της Ιε­ράς Μο­νής Ο­μπλού.
Στην ο­μι­λί­α του ο π. Ει­ρη­ναί­ος α­φού έ­κα­νε μια μι­κρή πε­ρι­λη­πτι­κή α­να­φο­ρά στον βί­ο και τα κα­τορ­θώ­μα­τα της Α­γί­ας εν­δό­ξου Με­γα­λο­μάρ­τυ­ρος Μα­ρί­νης ε­στί­α­σε στην δο­κι­μα­σί­α που βί­ω­σε στην φυ­λα­κή η Α­γί­α ό­ταν πα­ρου­σιά­στη­κε μπρο­στά της στην φυ­λα­κή ο μι­σό­καλ­λος διά­βο­λος με την μορ­φή δρά­κου προ­σπα­θώ­ντας να την τρο­μά­ξει, να α­ναι­ρέ­σει την ο­μο­λο­γί­α της και να αρ­νη­θεί την πί­στη της. Ε­πα­να­λαμ­βά­νο­ντας την φρά­ση του α­πο­λυ­τι­κί­ου της Α­γί­ας: « … τον α­ό­ρα­τον ε­χθρόν κα­τε­πά­τη­σε στερ­ρώς …» ε­ξή­ρε το θάρ­ρος και την τόλ­μη της. Στην συ­νέ­χεια α­να­φε­ρό­με­νος στον Α­πό­στο­λο Παύ­λο  και στην προς Ε­βραί­ους ε­πι­στο­λή (Ε­βρ.2,14) του υ­πο­γράμ­μι­σε πως ο Ι­η­σούς Χρι­στός έ­γι­νε άν­θρω­πος για να κα­ταρ­γή­σει με τον θά­να­το του αυ­τόν που ε­ξου­σί­α­ζε τον θά­να­τον, δη­λα­δή τον διά­βο­λο.
 Ο διά­βο­λος στή­νει συ­νε­χείς πα­γί­δες για να θη­ρεύ­σει τον άν­θρω­πο, εί­ναι πα­νούρ­γος, ψεύ­της και δη­μιουρ­γός της έ­χθρας α­νά­με­σα στους αν­θρώ­πους. Κά­νει τον άν­θρω­πο ε­χθρό και πο­λέ­μιο α­κό­μα και του ί­διου του, του ε­αυ­τού. Ως ύ­παρ­ξη πι­στεύ­ει στον Θε­ό και φρίτ­τει (Ιακ.2,19) φο­βά­ται την ώ­ρα της τι­μω­ρί­ας του (Ματ­θ.8,29) αλ­λά και τρέ­μει την πα­ρου­σί­α των Α­γί­ων. Ό­σοι τον α­κο­λου­θούν εί­ναι δού­λοι με την θέ­λη­ση τους και ό­σοι κά­νουν τα έρ­γα του γί­νο­νται παι­διά του. Βέ­βαια ε­κεί­νος μό­νο ε­ξα­πα­τά και πα­ρα­κι­νεί , ε­νώ την α­μαρ­τί­α την δια­πράτ­τει ο άν­θρω­πος. Σκο­τί­ζει τον λο­γι­σμό του και το σώ­μα πει­θαρ­χεί στις ε­ντο­λές του δια­βό­λου.
 Δεν ή­ταν α­πό την αρ­χή κα­κός για­τί το κα­κό δεν εί­ναι κά­τι φυ­σι­κό που το έ­πλα­σε ο Θε­ός αλ­λά με την ε­λευ­θε­ρί­α της βού­λη­σης του προ­έ­κυ­ψε και η πο­νη­ρί­α στην φύ­ση του. Τα ο­νό­μα­τα του πά­μπολ­λα ό­πως διά­βο­λος για­τί δια­βάλ­λει (κα­τη­γο­ρεί τον άν­θρω­πο στον Θε­ό, τον Θε­ό στον άν­θρω­πο αλ­λά και τους αν­θρώ­πους με­τα­ξύ τους), σα­τάν, ε­χθρός, για­τί χρη­σι­μο­ποιεί με­θό­δους να πε­τύ­χει τον σκο­πό του, πο­νη­ρός για την υ­περ­βο­λή της κα­κί­ας του κ.α. Στή­νει πολ­λές πα­γί­δες για να ε­πι­τύ­χει τον σκο­πό του και ε­κτο­ξεύ­ει πολ­λά βέ­λη ε­να­ντί­ων των αν­θρώ­πων. Πο­νη­ρές ε­πι­θυ­μί­ες, α­κά­θαρ­τους λο­γι­σμούς, ο­λέ­θρια πά­θη, θυ­μούς, κα­κο­λο­γί­ες, φθό­νο, ορ­γή, μί­σος φι­λαρ­γυ­ρί­α, ρα­θυ­μί­α, ε­γω­ι­σμούς. Ό­ταν δε α­πο­τυγ­χά­νει να κάμ­ψει το θέ­λη­μα του αν­θρώ­που τό­τε τον χτυ­πά στην πε­ρη­φά­νια και τον πο­λε­μά με τα κα­λά έρ­γα του κά­νο­ντας τον να έ­χει έ­παρ­ση. Πιο πο­λύ κα­τευ­θύ­νει ό­μως τα πυ­ρά του έ­να­ντι των χρι­στια­νών που α­γω­νί­ζο­νται πνευ­μα­τι­κά κι ε­δώ εί­ναι με­γά­λη η ευ­θύ­νη ό­λων μας να τον α­ντι­με­τω­πί­σου­με με την τόλ­μη την πί­στη και την α­πο­τε­λε­σμα­τι­κό­τη­τα που έ­δει­ξε η Α­γί­α εν­δό­ξος Με­γαλο­μάρ­τυς Μα­ρί­να.
 Δυ­στυ­χώς ό­μως ε­νώ μας α­ρέ­σει να δια­βά­ζου­με τα κα­τορ­θώ­μα­τα των Α­γί­ων και τα α­ξιο­θαύ­μα­στα πε­ρι­στα­τι­κά της πο­ρεί­ας τους σε αυ­τόν τον κό­σμο και συ­νη­θί­ζου­με να τα προ­βάλ­λου­με ως πα­ρα­δείγ­μα­τα μί­μη­σης στους γύ­ρω μας, ό­ταν έρ­θει η κρί­σι­μη στιγ­μή να ε­φαρ­μό­σου­με ό­τι πραγ­μα­τι­κά θαυ­μά­ζου­με, α­δρα­νού­με. Ό­σο εί­μα­στε στο θε­ω­ρη­τι­κό ε­πί­πε­δο μοιά­ζουν ό­λα εύ­κο­λα καθ’ ό­τι εί­ναι α­νώ­δυ­νο και δεν θέ­λει κό­πο.. Ο εν­θου­σια­σμός μας συ­νή­θως κά­που ε­κεί ε­ξα­ντλεί­ται. Δεν έ­χου­με τη διά­θε­ση, την τόλ­μη ή α­κό­μα πιο ορ­θά την πί­στη στον εν­δυ­να­μού­ντα στους Α­γί­ους Θε­ό. Στον Θε­ό που βε­βαιώ­νει ό­τι ό­λα εί­ναι δυ­να­τά γι’ αυ­τόν που πι­στεύ­ει σε Ε­κεί­νον.
 Πολ­λές φο­ρές ε­πι­κα­λού­μα­στε την δι­καιο­λο­γί­α πως ή­ταν άλ­λοι και­ροί και οι ά­γιοι άλ­λου εί­δους άν­θρω­ποι, ο δε δρό­μος προς την α­γιό­τη­τα πα­ρα­μέ­νει α­διά­βα­τος για πολ­λούς. Ό­λα τα πα­ρα­πά­νω εί­ναι α­νυ­πό­στα­τα και έρ­χο­νται οι σύγ­χρο­νες «χα­ρι­τω­μέ­νες» μορ­φές της Ορ­θο­δο­ξί­ας μας να το ε­πι­βε­βαιώ­σουν. Η α­λή­θεια εί­ναι πως οι και­ροί και οι χρό­νοι έ­χουν δο­θεί α­πό τον ί­σιο τον Θε­ό για την ερ­γα­σί­α του καθ΄ ο­μοί­ω­σιν. Ο δρό­μος προς την α­γιό­τη­τα εί­ναι α­νοι­κτός και ου­σια­στι­κά α­πλός. «Α­γα­πή­σεις Κύ­ριον τον Θε­όν σου … και το πλη­σί­ον σου ως σε­αυ­τόν». Σε αυ­τές τις δύ­ο ε­ντο­λές κρέ­μο­νται ό­λος ο νό­μος και οι προ­φή­τες κα­τά την δια­βε­βαί­ω­ση του ί­διου του Χρι­στού. Αυ­τές ο­ρί­ζουν τον δρό­μο προς την α­γιό­τη­τα. Α­γα­πώ τον Θε­ό και τον συ­νάν­θρω­πο ση­μαί­νει πως πράγ­μα­τα που το κο­σμι­κό φρό­νη­μα έ­χει ε­ξο­βε­λί­σει α­πό την ζω­ή του σύγ­χρο­νου αν­θρώ­που ως ά­χρη­στα, τα ε­πα­να­φέ­ρου­με. Την δι­καιο­σύ­νη την α­νε­κτι­κό­τη­τα, την σιω­πή, την συγ­χω­ρη­τι­κό­τη­τα, το πνεύ­μα θυ­σί­ας κ.α.
 Κα­τα­λή­γο­ντας ο π. Ει­ρη­ναί­ος τό­νι­σε πως εί­ναι και­ρός να πά­ψου­με να ε­μπαί­ζου­με τον ε­αυ­τό μας κι α­να­πό­φευ­κτα τον Θε­ό πι­στεύ­ο­ντας πως αρ­κεί να γνω­ρί­ζου­με τον λό­γο του Θε­ού χω­ρίς να α­γω­νι­ζό­μα­στε να τον ε­φαρ­μό­σου­με ό­σο πιο σω­στά και πει­θαρ­χη­μέ­να γί­νε­ται «σταυ­ρώ­νο­ντας» το θέ­λη­μα μας και πα­ρό­τρυ­νε το εκ­κλη­σί­α­σμα να πο­ρευ­τεί στις δυ­σκο­λί­ες της ζω­ής με αι­σιο­δο­ξί­α, πί­στη, τόλ­μη και ελ­πί­δα που εί­ναι ση­μεί­α α­να­φο­ράς του σω­στού χρι­στια­νού και ό­χι με άγ­χος και α­πελ­πι­σί­α που ου­σια­στι­κά εί­ναι πα­ρά­δο­ση ά­νευ ό­ρων στην δί­νη του δια­βό­λου και των δαι­μό­νων του. Η θέ­ω­ση θα έρ­θει αν δια­σώ­σου­με την αν­θρω­πιά μας α­γα­πώ­ντας τον φι­λάν­θρω­πο Θε­ό και α­γκα­λιά­σου­με τον ε­λά­χι­στο α­δελ­φό μας.
 Προ της Α­πο­λύ­σε­ως της Θεί­ας Λει­τουρ­γί­ας τε­λέ­σθη­κε Αρ­το­κλα­σί­α α­πό τον Σύλ­λο­γο Κα­θα­ρι­στη­ρί­ων Πά­τρας «Η Α­ΓΙΑ ΜΑ­ΡΙ­ΝΑ», μιας και η Α­γί­α εί­ναι Προ­στά­της της ε­παγ­γελ­μα­τι­κής αυ­τής τά­ξε­ως.
 Κα­τό­πιν κα­τά το Α­γιο­ρεί­τι­κο Τυ­πι­κό  ευ­λο­γή­θη­καν κόλ­λυ­βα προς τι­μή της Α­γί­ας Μα­ρί­νης.
Το α­πό­γευ­μα της κυ­ριω­νύ­μου η­μέ­ρας, τε­λέ­σθη­κε Με­θέ­ορ­τος Ε­σπε­ρι­νός, Ιε­ρά Πα­ρά­κλη­σις προς την Α­γί­α και Λι­τά­νευ­σις των Ιε­ρών Λει­ψά­νων και της Ιε­ράς Ει­κό­νος στους δρό­μους της ε­νο­ρί­ας.
Προ­έ­στη των Ιε­ρών Α­κο­λου­θιών και ο­μί­λη­σε ο προ­ϊ­στά­με­νος των Μ.Μ.Ε. της το­πι­κής μας Εκ­κλη­σί­ας, του Γρα­φεί­ου Νε­ό­τη­τος της Ι.Μ. Πα­τρών, Αρ­χι­μαν­δρί­της π. Χρύ­σαν­θος Στελ­λά­τος.
 Συ­γκι­νη­τι­κή υ­πήρ­ξε η προ­σέ­λευ­ση και συμ­με­το­χή με­γά­λου α­ριθ­μού πι­στών που προ­σήλ­θαν τό­σο στον Ε­σπε­ρι­νό, ό­σο  στην Θεί­α Λει­τουρ­γί­α και στην Ιε­ρά Λι­τα­νεί­α.
* Έ­ψα­λαν ο Πρω­το­ψάλ­της του Να­ού κ. Αν­δρέ­ας Γκά­τσος και ο Λα­μπα­δά­ριος κ. Πέ­τρος Κόρ­δας, πλαι­σιού­με­νοι α­πό άλ­λους Ιε­ρο­ψάλ­τες της Μη­τρο­πό­λε­ώς μας.  

 Αλέξανδρός Κολλιόπουλος
Εφημερίδα "Ο ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΟΣ"
 














πηγή:anastasiosk.

Ο Ναός μας εξωτερικά

Κυριακή στην Ενορία - Αφιέρωμα στον Ι.Ν. Αγίων Αντωνίου & Χαραλάμπους εις Κρύα Ιτεών Πατρών

ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ - Εξωτερικά πλάνα Ναού

Ο ΝΑΟΣ ΜΑΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ (παλαιότερο video)


Θείες Λειτουργίες εβδομάδος

Θείες Λειτουργίες εβδομάδος
Κυριακή 14/4, Πέμπτη 18/4 (Προηγιασμένη), Παρασκευή προς Σάββατο 19/4 προς 20/4 (Αγρυπνία Ακαθίστου Ύμνου)

Λαμπρὰ Ἐγκαίνια τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου στὴν περιοχὴ Κρύα Ἰτεῶν Πατρῶν

Λαμπρὰ Ἐγκαίνια τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου στὴν περιοχὴ Κρύα Ἰτεῶν Πατρῶν
Καντε κλικ στη φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

Ἐτελέσθησαν τὰ θυρανοίξια στὸν νεόδμητο Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ὁσίου Ἀντωνίου τοῦ Μεγάλου στὰ Κρύα Ἰτεῶν

Ἐτελέσθησαν τὰ θυρανοίξια στὸν νεόδμητο Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ὁσίου Ἀντωνίου τοῦ Μεγάλου στὰ Κρύα Ἰτεῶν
Καντε κλικ στη φωτογραφία για να εμφανισθεί το θέμα

συνταγή για Πρόσφορο

συνταγή για Πρόσφορο
Καντε κλικ στο πρόσφορο και διαβάστε

Πώς θα βρείτε το Ναό μας

Ασματική Ακολουθία Οσίου Πατρός Αντωνίου του Μεγάλου

Ασματική Ακολουθία Οσίου Πατρός Αντωνίου του Μεγάλου
Καντε κλικ στην εικόνα για να την κατεβάσετε

Ασματική Ακολουθία Αγίου Ιερομάρτυρος Χαραλάμπους

Ασματική Ακολουθία Αγίου Ιερομάρτυρος Χαραλάμπους
Καντε κλικ στην εικόνα για να την κατεβάσετε